Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Research in Media Promotion - Bog

Bag om Research in Media Promotion

This collection presents current research and theory in media promotion and explores future directions. For students, scholars and researchers in media promotion, media marketing, media advertising theory, and broadcasting.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138861268
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 384
  • Udgivet:
  • 7. maj 2015
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 521 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Research in Media Promotion

This collection presents current research and theory in media promotion and explores future directions. For students, scholars and researchers in media promotion, media marketing, media advertising theory, and broadcasting.

Brugerbedømmelser af Research in Media Promotion



Find lignende bøger
Bogen Research in Media Promotion findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.