Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Retail Management - Peter Skjold Mogensen - Bog

- Konceptudvikling og styring

Bag om Retail Management

Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager ogsåelementer fra e-handel, herunder e-konceptet. Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail) og med suppleringer til brug for elevuddannelsen i detail. Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handels-økonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet - evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiks-forståelse. Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning og en strategisktilgang til butikkens udviklingsmuligheder.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799867578
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 242
  • Udgivet:
  • 21. august 2023
  • Udgave:
  • 6
  • Størrelse:
  • 170x245x15 mm.
  • Vægt:
  • 611 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 23. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan muligvis leveres inden juleaften

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Retail Management

Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager ogsåelementer fra e-handel, herunder e-konceptet.
Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail) og med suppleringer til brug for elevuddannelsen i detail.
Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handels-økonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet - evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiks-forståelse.
Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning og en strategisktilgang til butikkens udviklingsmuligheder.

Brugerbedømmelser af Retail Management



Find lignende bøger

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.