Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Sæt prisen rigtigt - Hermann Simon - Bog

Bag om Sæt prisen rigtigt

Hvordan prissætter man som virksomhed en vare eller ydelse, så man tjener mest muligt? Det giver denne bog svaret på. Den dokumenterer, at de virksomheder, der sætter sig ind i prissætningens psykologi og derefter lægger den rigtige prisstrategi, kan få en slagkraftig konkurrencefordel og opnå et markant højere overskud. Bogens forfattere, Hermann Simon, Nicolai Broby Eckert og Søren Leth fra det førende pris- og markedsføringskonsulentfirma, Simon-Kucher & Partners, beskriver, hvordan man finder en vares værdi, og hvordan man prissætter på baggrund af denne viden – i stedet for at tage udgangspunkt i virksomhedens omkostninger. De giver også svaret på, hvorfor kunderne nogle gange bliver forargede over en pris, mens de andre gange knapt nok bemærker den. Med eksempler fra danske og internationale virksomheder viser forfatterne på en lettilgængelig måde, hvordan man med en gennemtænkt prisstrategi og adfærdsvidenskabelig indsigt kan nå kunderne mere effektivt – både digitalt og fysisk – og frem for alt få bundlinjen til at vokse.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788740060164
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 7. oktober 2020
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 154x227x31 mm.
  • Vægt:
  • 684 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan leveres inden jul

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Sæt prisen rigtigt

Hvordan prissætter man som virksomhed en vare eller ydelse, så man tjener mest muligt?
Det giver denne bog svaret på. Den dokumenterer, at de virksomheder, der sætter sig ind i prissætningens psykologi og derefter lægger den rigtige prisstrategi, kan få en slagkraftig konkurrencefordel og opnå et markant højere overskud.
Bogens forfattere, Hermann Simon, Nicolai Broby Eckert og Søren Leth fra det førende pris- og markedsføringskonsulentfirma, Simon-Kucher & Partners, beskriver, hvordan man finder en vares værdi, og hvordan man prissætter på baggrund af denne viden – i stedet for at tage udgangspunkt i virksomhedens omkostninger. De giver også svaret på, hvorfor kunderne nogle gange bliver forargede over en pris, mens de andre gange knapt nok bemærker den.
Med eksempler fra danske og internationale virksomheder viser forfatterne på en lettilgængelig måde, hvordan man med en gennemtænkt prisstrategi og adfærdsvidenskabelig indsigt kan nå kunderne mere effektivt – både digitalt og fysisk – og frem for alt få bundlinjen til at vokse.

Brugerbedømmelser af Sæt prisen rigtigt



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.