Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Schlusselfaktoren im E-Commerce - Dominik Grosse Holtforth - Bog

- Innovationen, Skaleneffekte, Datenorientierung und Kundenzentrierung

indgår i Essentials serien

Bag om Schlusselfaktoren im E-Commerce

Das essential zeigt, wie digitale Innovationen, Customer Centricity, Skaleneffekte und Data Driven Marketing zu nachhaltigen Kundenbeziehungen und Wettbewerbsvorteilen im E-Commerce fuhren.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783658319588
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 50
  • Udgivet:
  • 15. november 2020
  • Udgave:
  • 22020
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Schlusselfaktoren im E-Commerce

Das essential zeigt, wie digitale Innovationen, Customer Centricity, Skaleneffekte und Data Driven Marketing zu nachhaltigen Kundenbeziehungen und Wettbewerbsvorteilen im E-Commerce fuhren.

Brugerbedømmelser af Schlusselfaktoren im E-Commerce



Find lignende bøger
Bogen Schlusselfaktoren im E-Commerce findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.