Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Skolens teammøder - Vibeke Petersen - Bog

- Facilitering og refleksive processer

Bag om Skolens teammøder

Samarbejdet i skolens forskellige team finder ofte sted på møder. Lærere og pædagoger er dog sjældent vilde med klassisk autoritær mødeledelse, så møderne i skolens team er ofte ustyrede og selvorganiserende . Ofte dominerer de meget-talende, det er svært at holde fokus, diskussioner tager meget lang tid og mødet trækker tænder ud. Hvis møderne skal skabe både mening for deltagerne og værdi for eleverne, skal de understøttes af en facilitator, der kan styre samtalen på en mere aktiv, målrettet, understøttende og involverende måde. Når den fælles opgavefordeling således afvikles lettere med facilitering, bliver der bedre plads til videndeling, refleksion og egentlig pædagogisk udvikling i teamet. Denne bog viser hvordan.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759319697
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 149
  • Udgivet:
  • 15. Januar 2015
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 155x225x13 mm.
  • Vægt:
  • 256 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 30. Marts 2023
På lager

Normalpris

Fordelspris

Anmeldelser af Skolens teammøder

    Beskrivelse af Skolens teammøder

    Samarbejdet i skolens forskellige team finder ofte sted på møder. Lærere og pædagoger er dog sjældent vilde med klassisk autoritær mødeledelse, så møderne i skolens team er ofte ustyrede og selvorganiserende . Ofte dominerer de meget-talende, det er svært at holde fokus, diskussioner tager meget lang tid og mødet trækker tænder ud.

    Hvis møderne skal skabe både mening for deltagerne og værdi for eleverne, skal de understøttes af en facilitator, der kan styre samtalen på en mere aktiv, målrettet, understøttende og involverende måde.

    Når den fælles opgavefordeling således afvikles lettere med facilitering, bliver der bedre plads til videndeling, refleksion og egentlig pædagogisk udvikling i teamet. Denne bog viser hvordan.

    Forlagets beskrivelse af Skolens teammøder

    Samarbejdet i skolens forskellige team finder ofte sted på møder. Lærere og pædagoger er dog sjældent vilde med klassisk autoritær mødeledelse, så møderne i skolens team er ofte ustyrede og selvorganiserende. Ofte dominerer de meget-talende, det er svært at holde fokus, diskussioner tager meget lang tid og mødet trækker tænder ud. Hvis møderne skal skabe både mening for deltagerne og værdi for eleverne, skal de understøttes af en facilitator, der kan styre samtalen på en mere aktiv, målrettet, understøttende og involverende måde. Når den fælles opgavefordeling således afvikles lettere med facilitering, bliver der bedre plads til videndeling, refleksion og egentlig pædagogisk udvikling i teamet. Denne bog viser hvordan.

    Brugerbedømmelser af Skolens teammøder



    Find lignende bøger
    Bogen Skolens teammøder findes i følgende kategorier:

    Gør som tusindvis af andre bogelskere

    Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.