Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Social Media In Sport: Theory And Practice - Bog

Bag om Social Media In Sport: Theory And Practice

This book enables students to grasp the holistic enterprise of social media as it pertains to social, legal, marketing, and management issues.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811237652
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 504
  • Udgivet:
  • 11. august 2021
  • Størrelse:
  • 160x236x44 mm.
  • Vægt:
  • 734 g.
  • 2-3 uger.
  • 21. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Social Media In Sport: Theory And Practice

This book enables students to grasp the holistic enterprise of social media as it pertains to social, legal, marketing, and management issues.

Brugerbedømmelser af Social Media In Sport: Theory And Practice



Find lignende bøger
Bogen Social Media In Sport: Theory And Practice findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.