Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social Media Management - Amy Van Looy - Bog

- Technologies and Strategies for Creating Business Value

Bag om Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319373058
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 250
  • Udgivet:
  • 23. august 2016
  • Udgave:
  • 12016
  • Størrelse:
  • 156x234x6 mm.
  • Vægt:
  • 261 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Brugerbedømmelser af Social Media Management



Find lignende bøger
Bogen Social Media Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.