Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Social-Media-Marketing in der Fitnessbranche. Theoretische Grundlagen und empirische Forschung - Anonym - Bog

af Anonym
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668148963
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 88
  • Udgivet:
  • 2. marts 2016
  • Udgave:
  • 16001
  • Størrelse:
  • 148x7x210 mm.
  • Vægt:
  • 141 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Social-Media-Marketing in der Fitnessbranche. Theoretische Grundlagen und empirische Forschung



Find lignende bøger
Bogen Social-Media-Marketing in der Fitnessbranche. Theoretische Grundlagen und empirische Forschung findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.