Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Standortmarketing - Ingo Balderjahn - Bog

Bag om Standortmarketing

Frontmatter -- Vorwort -- Inhaltsübersicht -- 1. Internationaler Wettbewerb der Wirtschaftsstandorte -- 2. Standortentscheidungen der Standortnachfrager -- 3. Standortmarketing-Konzept für Standortanbieter -- 4. Standortanalyse -- 5. Normatives Standortmanagement -- 6. Strategisches Standortmanagement -- 7. Operatives Standortmanagement -- Literaturverzeichnis -- Stichwortverzeichnis -- Backmatter

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783828201255
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 171
  • Udgivet:
  • 1. januar 2000
  • Udgave:
  • 2016
  • Størrelse:
  • 170x244x11 mm.
  • Vægt:
  • 481 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Standortmarketing

Frontmatter -- Vorwort -- Inhaltsübersicht -- 1. Internationaler Wettbewerb der Wirtschaftsstandorte -- 2. Standortentscheidungen der Standortnachfrager -- 3. Standortmarketing-Konzept für Standortanbieter -- 4. Standortanalyse -- 5. Normatives Standortmanagement -- 6. Strategisches Standortmanagement -- 7. Operatives Standortmanagement -- Literaturverzeichnis -- Stichwortverzeichnis -- Backmatter

Brugerbedømmelser af Standortmarketing



Find lignende bøger
Bogen Standortmarketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.