Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Strategic Social Marketing - Jeff (Strategic Social Marketing Ltd French - Bog

- For Behaviour and Social Change

Bag om Strategic Social Marketing

Adopting an international approach and offering a broader context to social marketing, this second edition presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526446039
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 576
  • Udgivet:
  • 22. november 2019
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 239x191x43 mm.
  • Vægt:
  • 1178 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Strategic Social Marketing

Adopting an international approach and offering a broader context to social marketing, this second edition presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems.

Brugerbedømmelser af Strategic Social Marketing



Find lignende bøger
Bogen Strategic Social Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.