Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Strategic Social Marketing - Jeff French - Bog

Bag om Strategic Social Marketing

Taking an international approach, this text illustrates the value of applying marketing to solve social problems, exploring the 'what' and 'why' as well as the 'how to' of social marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446248621
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 448
  • Udgivet:
  • 28. April 2015
  • Størrelse:
  • 233x189x26 mm.
  • Vægt:
  • 792 g.
  • 2-3 uger.
  • 23. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Strategic Social Marketing

Taking an international approach, this text illustrates the value of applying marketing to solve social problems, exploring the 'what' and 'why' as well as the 'how to' of social marketing.

Brugerbedømmelser af Strategic Social Marketing



Find lignende bøger
Bogen Strategic Social Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.