Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Strategic Social Media - L. Meghan (West Chester University of Pennsylvania Mahoney - Bog

- From Marketing to Social Change

Bag om Strategic Social Media

Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teaching students and readers about utilizing social media to meet marketing goals.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118556849
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 368
  • Udgivet:
  • 4. november 2016
  • Størrelse:
  • 246x192x17 mm.
  • Vægt:
  • 616 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Strategic Social Media

Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teaching students and readers about utilizing social media to meet marketing goals.

Brugerbedømmelser af Strategic Social Media



Find lignende bøger
Bogen Strategic Social Media findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.