Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Superkundeservice: en bog om hvad du bør gøre - Jørn Lauesen - E-bog

Bag om Superkundeservice. En bog om hvad du bør gøre

Kundeservice er altafgørende for en virksomheds succes. Føler kunden sig ikke ordentligt mødt og respekteret, vil han eller hun vælge at handle andetsteds, uanset om der er tale om en almindelig butik eller en anden type virksomhed. Denne bog henvender sig til de medarbejdere, der har den direkte kundekontakt i det daglige, og vejleder i, hvordan man giver kunden den bedste oplevelse. Jørgen Lausen har mange års erfaring som personalechef og underviser i salgs- og præsentationsteknik og har udgivet flere bøger om emnet.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788711505106
  • Udgivet:
  • 18. maj 2017
  • Straks på e-mail.
Prøv Tales Streaming i 7 dage for 7 kr.
Herefter fra 75 kr./md. Ingen binding.

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Beskrivelse af Superkundeservice. En bog om hvad du bør gøre

Kundeservice er altafgørende for en virksomheds succes. Føler kunden sig ikke ordentligt mødt og respekteret, vil han eller hun vælge at handle andetsteds, uanset om der er tale om en almindelig butik eller en anden type virksomhed. Denne bog henvender sig til de medarbejdere, der har den direkte kundekontakt i det daglige, og vejleder i, hvordan man giver kunden den bedste oplevelse.
Jørgen Lausen har mange års erfaring som personalechef og underviser i salgs- og præsentationsteknik og har udgivet flere bøger om emnet.

Brugerbedømmelser af Superkundeservice. En bog om hvad du bør gøre



Find lignende bøger
Bogen Superkundeservice. En bog om hvad du bør gøre findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.