Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility - Bog

- Evidence from the Tourism Industry

Bag om Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility

This book aims to provide theoretical and empirical frameworks and highlights the challenges and solutions with using Big Data for Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainability in the field of digital transformation and tourism.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367685508
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 264
  • Udgivet:
  • 25. april 2022
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 508 g.
  • 2-3 uger.
  • 21. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility

This book aims to provide theoretical and empirical frameworks and highlights the challenges and solutions with using Big Data for Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainability in the field of digital transformation and tourism.

Brugerbedømmelser af Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility



Find lignende bøger
Bogen Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.