Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Sustainable Marketing and Customer Value - Bog

Bag om Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032002453
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 326
  • Udgivet:
  • 26. august 2024
  • Størrelse:
  • 157x233x23 mm.
  • Vægt:
  • 520 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Brugerbedømmelser af Sustainable Marketing and Customer Value



Find lignende bøger
Bogen Sustainable Marketing and Customer Value findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.