Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The Business of Culture - Bog

- Cultural Entrepreneurs in China and Southeast Asia, 1900-65

Bag om The Business of Culture

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780774827812
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 348
  • Udgivet:
  • 1. juli 2015
  • Størrelse:
  • 176x412x23 mm.
  • Vægt:
  • 516 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Business of Culture

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere.

Brugerbedømmelser af The Business of Culture



Find lignende bøger
Bogen The Business of Culture findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.