Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Effects of Social Media Advertising in China - Changchun Xuan - Bog

Bag om The Effects of Social Media Advertising in China

The book aims to evaluate social media users' attitude towards social media advertising in mainland China.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032316192
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 134
  • Udgivet:
  • 27. maj 2024
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Effects of Social Media Advertising in China

The book aims to evaluate social media users' attitude towards social media advertising in mainland China.

Brugerbedømmelser af The Effects of Social Media Advertising in China



Find lignende bøger
Bogen The Effects of Social Media Advertising in China findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.