Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

The Language of Advertising - Angela (Formerly at York St. John University Goddard - Bog

- Written Texts

indgår i Intertext serien

Bag om The Language of Advertising

Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415278027
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 144
  • Udgivet:
  • 11. april 2002
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 189x246x13 mm.
  • Vægt:
  • 476 g.
  • 2-4 uger.
  • 25. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Language of Advertising

Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.

Brugerbedømmelser af The Language of Advertising



Find lignende bøger
Bogen The Language of Advertising findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.