Markedets billigste bøger
Dag-til-dag levering
The Marketing Framework af Poul K. Faarup

The Marketing Framework - E-bog

- International Marketing and Sales

Bag om The Marketing Framework

The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på 1. semester, men kan nemt bruges på andre uddannelser. Bogen er skrevet i et nemt forståeligt sprog og bruger hverdagseksempler og cases til at indføre de studerende i teorien. Indhold: Introduktion til markedsføring, analyse af virksomheden og dens omgivelser, strategisk planlægning, købsadfærd (BtC og BtB).

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776758615
  • Udgivet:
  • 11. Marts 2011
  • 187,95 kr.
Betal med Dankort på Tales.dkBetal med Visa eller Visa Electron på Tales.dkBetal med Mastercard på Tales.dkBetal med MobilePay på Tales.dk
  • Straks på e-mail
Eller spar samlet 13%
og få fri lytning og læsning oveni
  • 162,95 kr.

Forudsætter Tales Premium (ingen binding)
14 dage gratis og kan opsiges når du vil.
Beskrivelse af The Marketing Framework
The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på 1. semester, men kan nemt bruges på andre uddannelser. Bogen er skrevet i et nemt forståeligt sprog og bruger hverdagseksempler og cases til at indføre de studerende i teorien.

Indhold: Introduktion til markedsføring, analyse af virksomheden og dens omgivelser, strategisk planlægning, købsadfærd (BtC og BtB).
Brugerbedømmelser af The Marketing Framework


Find lignende bøger
Bogen The Marketing Framework findes i følgende kategorier:
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.