Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

The New Strategic Brand Management - Jean-Noel Kapferer - Bog

- Advanced Insights and Strategic Thinking

Bag om The New Strategic Brand Management

Develop your understanding of brand management and strategic brand thinking with this essential, definitive reference source designed for both professionals and students.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749465155
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 512
  • Udgivet:
  • 3. januar 2012
  • Udgave:
  • 5
  • Størrelse:
  • 190x244x26 mm.
  • Vægt:
  • 974 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The New Strategic Brand Management

Develop your understanding of brand management and strategic brand thinking with this essential, definitive reference source designed for both professionals and students.

Brugerbedømmelser af The New Strategic Brand Management



Find lignende bøger
Bogen The New Strategic Brand Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.