Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Bag om The Routledge Companion to Corporate Branding

This companion is a prestige reference work that offers students and researchers a comprehensive overview of the emerging co-created, multi-stakeholder and sustainable approach to corporate brand management, representing a paradigm shift in the literature.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367476632
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 512
  • Udgivet:
  • 29. april 2022
  • Størrelse:
  • 174x246x0 mm.
  • Vægt:
  • 1084 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The Routledge Companion to Corporate Branding

This companion is a prestige reference work that offers students and researchers a comprehensive overview of the emerging co-created, multi-stakeholder and sustainable approach to corporate brand management, representing a paradigm shift in the literature.

Brugerbedømmelser af The Routledge Companion to Corporate Branding



Find lignende bøger
Bogen The Routledge Companion to Corporate Branding findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.