Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The SAGE Handbook of Marketing Ethics - Bog

Bag om The SAGE Handbook of Marketing Ethics

This new handbook brings together a rich and diverse body of scholarly research, with chapters on all major topics relevant to the field of marketing ethics, whilst also outlining future research directions.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529709292
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 576
  • Udgivet:
  • 19. oktober 2020
  • Størrelse:
  • 252x182x40 mm.
  • Vægt:
  • 1206 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The SAGE Handbook of Marketing Ethics

This new handbook brings together a rich and diverse body of scholarly research, with chapters on all major topics relevant to the field of marketing ethics, whilst also outlining future research directions.

Brugerbedømmelser af The SAGE Handbook of Marketing Ethics



Find lignende bøger
Bogen The SAGE Handbook of Marketing Ethics findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.