Udvidet returret til d. 31. januar 2025

The SAGE Handbook of Social Media Marketing - Bog

Bag om The SAGE Handbook of Social Media Marketing

This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations and consumers. It investigates critical areas concerning communities, culture, communication and content, and considers social media sales.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529743784
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 552
  • Udgivet:
  • 27. juni 2022
  • Størrelse:
  • 252x181x36 mm.
  • Vægt:
  • 1128 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af The SAGE Handbook of Social Media Marketing

This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations and consumers. It investigates critical areas concerning communities, culture, communication and content, and considers social media sales.

Brugerbedømmelser af The SAGE Handbook of Social Media Marketing



Find lignende bøger
Bogen The SAGE Handbook of Social Media Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.