Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Time and Media Markets - Bog

Bag om Time and Media Markets

This volume, arising from the Time and Media Markets conference, offers perspectives on time and its relationship to and impact upon media industries. For libraries, scholars, comm. research centers, and grad-level seminars in media mgmt. & economics.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138861299
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 27. februar 2015
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 272 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Time and Media Markets

This volume, arising from the Time and Media Markets conference, offers perspectives on time and its relationship to and impact upon media industries. For libraries, scholars, comm. research centers, and grad-level seminars in media mgmt. & economics.

Brugerbedømmelser af Time and Media Markets



Find lignende bøger
Bogen Time and Media Markets findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.