Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Transnational Marketing in the Information Age - Diane M. Desimone - Bog

Bag om Transnational Marketing in the Information Age

Identifies the changes to traditional core marketing that are needed to address the new transnational environment and advances in information communication technologies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815333111
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 164
  • Udgivet:
  • 1. november 1998
  • Størrelse:
  • 138x216x16 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Transnational Marketing in the Information Age

Identifies the changes to traditional core marketing that are needed to address the new transnational environment and advances in information communication technologies.

Brugerbedømmelser af Transnational Marketing in the Information Age



Find lignende bøger
Bogen Transnational Marketing in the Information Age findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.