Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Using Semiotics in Marketing - Dr Rachel Lawes - Bog

- How to Achieve Consumer Insight for Brand Growth and Profits

Bag om Using Semiotics in Marketing

Create better ads, marketing communication, branding, websites, packaging and social media content, by understanding what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789662061
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 280
  • Udgivet:
  • 3. marts 2020
  • Størrelse:
  • 165x240x20 mm.
  • Vægt:
  • 450 g.
  • 2-4 uger.
  • 18. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Using Semiotics in Marketing

Create better ads, marketing communication, branding, websites, packaging and social media content, by understanding what semiotics is and how it can be used to drive growth and profits.

Brugerbedømmelser af Using Semiotics in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Using Semiotics in Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.