Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Vergleichende Werbung Fur Die Positionierung Neuer Marken - Robert Krämer - Bog

- Untersuchung Der Werbewirkung Mittels Strukturgleichungsanalyse

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783658164690
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 271
  • Udgivet:
  • 16. november 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x15 mm.
  • Vægt:
  • 345 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Vergleichende Werbung Fur Die Positionierung Neuer Marken



Find lignende bøger
Bogen Vergleichende Werbung Fur Die Positionierung Neuer Marken findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.