Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Wine Positioning - Pierre Mora - Bog

- A Handbook with 30 Case Studies of Wine Brands and Wine Regions in the World

Bag om Wine Positioning

In light of globalization, it introduces state-of-the-art wine positioning techniques, with an emphasis on the identity, segmentation and positioning of wine appellations and wine brands.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319244792
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 219
  • Udgivet:
  • 4. december 2015
  • Udgave:
  • 12016
  • Størrelse:
  • 243x166x18 mm.
  • Vægt:
  • 496 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 29. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Wine Positioning

In light of globalization, it introduces state-of-the-art wine positioning techniques, with an emphasis on the identity, segmentation and positioning of wine appellations and wine brands.

Brugerbedømmelser af Wine Positioning



Find lignende bøger
Bogen Wine Positioning findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.