Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advances in National Brand and Private Label Marketing - Bog

- Second International Conference, 2015

Bag om Advances in National Brand and Private Label Marketing

This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319201818
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 211
  • Udgivet:
  • 4. juni 2015
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 235x155x12 mm.
  • Vægt:
  • 349 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 5. marts 2025
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Advances in National Brand and Private Label Marketing

This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing.

Brugerbedømmelser af Advances in National Brand and Private Label Marketing



Find lignende bøger
Bogen Advances in National Brand and Private Label Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.