Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Afsætningsstrategi - Kirsten Møller Wissing - Bog

Bag om Afsætningsstrategi

Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer. Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår: Grundlæggende afsætningsbegreber Metode Styringsgrundlaget i virksomheden Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen Virksomhedens interne forhold Produkters livsforløb - porteføljestyring Virksomhedens forretnings- og vækststrategier Virksomhedens eksterne forhold Branche og konkurrentanalyse Juridiske forhold - konkurrenceret Virksomhedens økonomiske situation Virksomhedens samlede forretningsplan Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver. Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741259765
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 21. Marts 2016
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 172x245x15 mm.
  • Vægt:
  • 614 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 3. April 2024
På lager

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Afsætningsstrategi

Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.

Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:

Grundlæggende afsætningsbegreber
Metode
Styringsgrundlaget i virksomheden
Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
Virksomhedens interne forhold
Produkters livsforløb - porteføljestyring
Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
Virksomhedens eksterne forhold
Branche og konkurrentanalyse
Juridiske forhold - konkurrenceret
Virksomhedens økonomiske situation
Virksomhedens samlede forretningsplan

Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.

Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne

Brugerbedømmelser af Afsætningsstrategi



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.