Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Anbefalet - J. Christian Andersen - E-bog

- Gør dine kunder til ambassadører

Bag om Anbefalet

Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok! At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en fordybet indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice. Bogen er en praktisk guide med masser af eksempler på best practice du kan implementere direkte i din virksomhed baseret på konkrete case stories fra både mindre virksomheder og verdens førende firmaer. Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed som kunderne elsker at anbefale.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771453324
  • Udgivet:
  • 12. november 2013
  • BLACK WEEK
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Anbefalet

Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!

At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en fordybet indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Bogen er en praktisk guide med masser af eksempler på best practice du kan implementere direkte i din virksomhed baseret på konkrete case stories fra både mindre virksomheder og verdens førende firmaer.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed som kunderne elsker at anbefale.

Brugerbedømmelser af Anbefalet



Find lignende bøger
Bogen Anbefalet findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.