Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Kokkebogen er klassikeren inden for professionel gastronomisk litteratur med al grundlæggende viden for enhver kok i hotel- og restaurantkøkkener.Kokkebogen giver en omfattende indføring i alt, hvad en kok har brug for at vide: Klassiske såvel som moderne tilberedninger, varekendskab, hvilke tilberedninger de forskellige råvarer egner sig til, valg og sammensætning af tilbehør og saucer. Samt over 1300 opskrifter og grundtilberedninger.Kokkebogen er således et uundværligt værktøj for kokken - fra den grundlæggende indlæring til den fortsatte udvikling gennem hele den professionelle karriere.I denne udgave er billedsiden fornyet, bogens opbygning er forbedret, og især afsnittet om varekendskab er udvidet.Kokkebogen er ikke alene den ultimative bog for professionelle gastronomer, men også amatørkokke vil kunne få stor glæde af bogens dybe engagement i kogekunsten og dens metodiske og overskuelige pædagogik.
Sygeplejebogen 1 indledes med et kapitel om sygepleje som profession, som ud over beskrivelsen af professionsbegrebet sætter fokus på væsentlige perspektiver, som den nye bekendtgørelse lægger op til. Herefter følger flere kapitler, som giver faglige forudsætninger for sygeplejersken til at kunne indgå i samarbejde med patient og pårørende, dvs. til at kunne anlægge et patientperspektiv, som fx overvejelser om omsorg, etik og patientologi. Et kapitel om patientforløb og klinisk lederskab beskriver rammer og retningslinjer for, at patienter og pårørende kan opleve indlæggelsesforløb som overskuelige og sammenhængende.De næste kapitler fokuserer på mange af de reaktioner, som patient og pårørende kan opleve i forbindelse med sygdom og i mødet med sundhedsvæsnet, fx reaktioner på at blive syg, opfattelse af sundhed og sygdom, håb og lidelse, krise og sorg. Kapitler om krop, køn og kulturs betydning i sygeplejen giver forskellige perspektiver til at forstå patienter og pårørendes reaktioner.I dag er der øget fokus på den sundhedsprofessionelles færdigheder inden for situationsbestemt kommunikation, og kapitlet om kommunikation og den professionelle samtale giver den studerende konkrete metoder til kommunikativt at indgå i relationen med patient og pårørende.Bogens sidste kapitler favner flere områder, som på forskellig måde har indflydelse på sygeplejerskens arbejde og samarbejde med patient og pårørende som fx rehabilitering, dokumentation og evidens, patientsikkerhed og velfærdsteknologi.
Sygeplejebogen 2 lægger vægten på sygeplejerskens observationskompetence og klinisk beslutningstagen i relation til patientens grundlæggende behov.Bogen indledes med et kapitel om klinisk beslutningstagen. Her fokuseres bl.a. på sygeplejeprocessen som én af de kliniske metoder, som sygeplejersken benytter som systematisk redskab i observation, dataindsamling, dataanalyse og intervention. Herefter følger kapitler med fokus på grundlæggende behovsområder: respiration, kredsløb, udskillelser, temperaturregulering, ernæring og væskebehandling, kvalme og opkastning, søvn og hvile, personlig hygiejne, immobilitet, smerter, seksualitet og infektionshygiejne. Samarbejde med patient og pårørende inddrages undervejs i de enkelte kapitler. Bogen afsluttes med et kapitel om døden. Her er fokus på sygeplejerskens grundlæggende observationer og interventioner hos den døende patient og samarbejde med den pårørende.
International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.Undervisningsmaterialet omfatter:LærebogCases og opgaver (udkommer januar 2016)E-læringsmateriale på bogens website.
Bevægeapparatets anatomi er en klassiker inden for anatomiske lærebøger. Den 13. udgave er en ny og opdateret udgave suppleret med helt nye og utroligt flotte og pædagogiske illustrationer. Lærebogen kombinerer den grundlæggende anatomi med både forebyggelse, undersøgelse, behandling, træning og genoptræning og er således den moderne lærebog for både læge-, idræts- og fysioterapeutstuderende. Elementer af embryologi, antropologi, sammenlignende anatomi, histologi og mekanisk fysik er medtaget i det omfang, det bidrager til forståelsen af struktur og funktion. Med bogen følger en elektronisk version, en i-bog, som du får adgang til via en unik e-nøgle, der er trykt forrest i bogen. i-bogen indeholder bl.a.: - Bogens fulde tekst og alle illustrationer i digital form - Egen digital notesbog til noter og opgaver - Mulighed for at markere i teksten - Mulighed for at se illustrationer i stor forstørrelse - Søgefunktion i tekst og noter - Videoklip med røntgenkinematografiske optagelser af de store led, arthropiske optagelser af skuldre og knæ, kliniske undersøgelser og optagelser af biologisk materialers og strukturers mekaniske egenskaber.
Denne første del af Passaparola-serien består af tekstbog incl. to CD'er med lytteøvelser og oplæsning af bogens tekster. Hver lektion består af en tekst, opgaver til lytteøvelserne, grammatik, grammatiske øvelser og samtaleøvelser. Teksterne tager udgangspunkt i dagligliv i Italien med temaer som familie, hverdagsliv, ferie og fritid. Øvelserne i bogen fokuserer især på samtale og lægger vægt på, at man skal kunne klare sig i Italien. Sidst i bogen finder man en grammatisk oversigt og en ordliste. Passaparola har et stort billedmateriale, der giver indblik i italienernes dagligdag og er velegnede til samtale på italiensk. Derudover er der mulighed for særskilt at købe et hæfte med skriftlige øvelser, samt adgang til bogens website der bl.a. indeholder supplerende øvelser, oplæsninger, lytteøvelser og facitliste til bogen.
Denne anden del af Passaparola-serien består af en tekstbog, der indeholder:Et varieret tekstmateriale inden for mange genrer og emnerSamtaleøvelserØvelser i udtaleGrammatik, der forklares overskueligt med øvelserOplysninger om italiensk levevis og kultur Lektionerne er forsynet med billeder, der illustrerer italiensk dagligliv, og som vil være velegnede som udgangspunkt for samtale på italiensk.Der er også mulighed for at købe en CD-er med lytte- og udtaleøvelser.Passaparola 2 er produceret med støtte fra Undervisningsministeriets tips- og lottomidler.Serien omfatter:BogSkriftlige øvelser – med opgaver i tilknytning til bogens grammatik og oversættelser
I anledning af den seneste reform af læreruddannelsen er Matematik for lærerstuderende nu blevet målrettet de nye krav. Stokastik 1.-10. klasse præsenterer fagligt og fagdidaktisk materiale samt tilhørende arbejdsopgaver svarende til ét modul efter LU13. Stokastik er det, der i skolen hedder sandsynlighedsregning og statistik. Da der er stort overlap mellem kravene i undervisningsfaget matematik 1.-6. klasse og undervisningsfaget matematik 4.-10. klasse, dækker bogen begge disse faglige specialiseringer. Den såkaldte stofdidaktik, der er knyttet til bogens faglige emner, findes i særlige kapitler, mens det fagdidaktiske stof, der er fælles for al matematikundervisning, skal søges i to andre bøger i systemet: Fagdidaktikken findes i Delta, og bogen My dækker elever med særlige behov.
Det er svært at forestille sig et arbejde, der i højere grad rejser etiske problemstillinger end netop politiets. Alle mennesker møder situationer i såvel arbejds- som privatliv, hvor de har brug for at tænke over, hvordan de bør handle eller opføre sig. Politiet færdes dagligt i et terræn, hvor etiske problemstillinger synes gemt bag hver en busk og under hver en sten - og vi forventer som borgere i et moderne retssamfund, at politiet har en høj etisk og professionel standard i sit arbejde. Etik for Politifolk er en lærebog om etik til brug i politiet. Men den er også en filosofisk undersøgelse af de mange særlige etiske problemstillinger, som gør sig gældende på politiets område, og som et moderne politi må forholde sig til, så politifolk kan levere et arbejde af den høje professionelle standard, som borgerne har fortjent.
Idrætsundervisning udkommer nu i en gennemgribende revideret udgave med mange helt nye kapitler.Grundideen er den samme, men siden 2000, da bogen første gang udkom, er der sket mange uddannelsespolitiske forandringer, og nye teorier har fået indflydelse på den idrætsdidaktiske tænkning. Teorier og overvejelser om læreplaner, undervisning, læring og kompetence er således væsentlige nye afsnit.Lige så mangfoldigt det moderne idrætsbillede er, lige så mangfoldigt udfolder idrætsundervisning og -instruktion sig. Når man skal tackle og omsætte de forskellige pædagogiske udfordringer i idrætsmiljøerne til noget konstruktivt for både undervisere og studerende, så kræver det bred didaktisk indsigt. Idrætsundervisning giver lærere og studerende teoretiske redskaber til en idrætspædagogisk praksis.Bogen er inddelt i seks dele: Først defineres grundlæggende begreber og grundlaget for en idrætsdidaktik præsenteres. Dette sættes dernæst i forbindelse med valg af metode for praksis. 3. del introducerer lære- og læseplansteori i faget idræt på forskellige uddannelsestrin. Med udgangspunkt i bogens forslag til en idrætskultur- og perspektivmodel præsenteres i del 4 velkendte perspektiver i idrætsundervisningen. Her indgår bl.a. leg, præstation og sundhed. Idrætsdidaktisk forskning præsenteres i et selvstændigt afsnit, og bogen afsluttes med en række emnedidaktiske overvejelser, skrevet af andre idrætsundervisere (kropsbasis, boldspil, dans, redskabsgymnastik, friluftsliv, svømning og atletik).Begge forfattere har en solid baggrund i praktisk idræt, hvilket også kommer til udtryk i teksternes kobling mellem teori og praksis.
I anledning af den seneste reform for læreruddannelsen, LU13, er Matematik for lærerstuderende nu blevet målrettet de nye krav, og omfanget af systemet er tilpasset modulopbygningen og fagets reducerede timetal. Tal, algebra og funktioner 4.-10. klasse præsenterer fagligt og fagdidaktisk materiale samt tilhørende arbejdsopgaver af et omfang, der på de fleste læreruddannelser vil svare til to moduler efter LU13. Bogens første del omhandler Talsystemer og regneprocesser og den anden del Algebra, funktioner og modellering. Den såkaldte stofdidaktik, der er knyttet til bogens faglige emner, findes i særlige kapitler, mens det fagdidaktiske stof, der er fælles for al matematikundervisning, skal søges i to andre bøger i systemet: Fagdidaktikken findes i Delta, og bogen My dækker elever med særlige behov. Til den studerendes øvrige arbejde med undervisningsfaget Matematik 4.-10. klasse er udgivet bøgerne Geometri 4.-10. klasse og Stokastik 1.-10.klasse. I Tal, algebra og funktioner 4.-10. klasse indledes hvert kapitel med en liste over de vigtigste mål for arbejdet med det pågældende kapitel, og det rundes af med en opsamling, der muliggør en evaluering af udbyttet. Således fremhæves det i hvert kapitel, hvilke kompetencer der især sigtes på at udvikle, hvilket er i samklang med de matematiske kompetencer, som står centralt både i LU13 og i det aktuelle faghæfte for grundskolen.
Denne nye udgave af Sygeplejens fundament er en stærkt revideret, udbygget og opdateret udgave, som kan anvendes som grundbog på alle sygeplejerskeuddannelsens 14 teoretiske og kliniske moduler.Bogens 61 kapitler er organiseret i forhold til sygeplejens virksomhedsområde: at udføre, formidle, udvikle og lede sygepleje. Der indledes med en række kapitler, som beskriver generel viden rettet mod sygeplejeprofessionens grundlag. Her gives en indføring i fagets udvikling, genstandsfelt, teknologi og sygepleje, interkulturel sygepleje, værdier, metoder, teorier og anerkendte sygeplejeteoretikeres syn på sygepleje.Dernæst følger 29 kapitler, som alle har fokus på klinisk sygepleje. Kapitlerne i relation til den ledende funktion giver en indføring i bl.a. patientsikkerhed, sygeplejedokumentation, evidens i sygepleje og accelererede patientforløb. De formidlende kapitler har bl.a. fokus på sygeplejerskens kommunikation og pårørende i sundhedsvæsenet. Endelig har den udviklende del, som afslutter bogen, fokus på teoriudvikling og vidensdeling i sygepleje, sygeplejeforskning og -videnskab.Som noget nyt inden for lærebogsområdet er bogen kompletteret med en hjemmeside, www.supplerendemateriale.dk, hvor der findes supplerende materiale i form af cases, studiespørgsmål, links til relevante hjemmesider, videoklip, fotos, øvelser og meget andet, som løbende bliver opdateret og udviklet i overensstemmelse med vidensudviklingen.63 eksperter bidrager i værket, hvoraf flertallet er sygeplejesker med master- eller kandidatuddannelser og flere med ph.d.-grader.Bogen er tænkt som et grundbogsværk til sygeplejestuderende, men på grund af det høje faglige niveau kan bogen med fordel også anvendes som opslagsværk i klinisk praksis, på efter- og videreuddannelse inden for sygeplejen samt på andre sundhedsuddannelser.
A Handbook for Language Detectives gives a thorough presentation of English grammar at bachelor level and discusses how to teach grammar.The book unveils to the readers, who will be working as grammar detectives, the fascinating world of language. It does not only deal with ‘traditional grammar’, but also discusses what different grammatical structures mean (semantics) and how they influence the level of style (pragmatics).Grammar should not be taught as a separate discipline; it can and should be integrated in communicative language teaching. The book gives you innovative and valuable ideas of how this can be done.The book serves a double purpose:- English grammar and language usage at bachelor level from a functional linguistic point of view. How to teach English grammar within a communicative approach.The book is mainly intended for Danish student teachers of English, but anyone else interested in teaching English grammar within an inductive and communicative approach may find it profitable.Special emphasis is given to areas that are known to be difficult for Danish learners. A Handbook for Language Detectives was awarded LÆREBOGSPRISEN in 2010.
Sygeplejebogen 3 har fokus på den komplekse sygepleje. Bogen indledes med to kapitler, som beskriver karakteristika ved sygepleje til den akutte, komplekse og kroniske patient. De følgende kapitler præsenterer problemstillinger i forhold til sundhedsudfordringer og sygdomssammenhænge relateret til de store kirurgiske og medicinske specialeområder. Herefter følger et kapitel om sårbehandling, og et om patienten med kræft. Bogen afsluttes med et kapitel om sygepleje til patienter med palliative behov.
I anledning af den seneste reform aflæreruddannelsen er Matematik for lærerstuderende nu blevet målrettet de nye krav. Geometri 4.-10. klasse præsenterer fagligt og fagdidaktisk materiale samt tilhørende arbejdsopgaver svarende til ét modul efter LU13. De I anledning af den seneste reform aflæreruddannelsen er Matematik for lærerstuderende nu blevet målrettet de nye krav. matematikfaglige emner strækker sig fra geometriske eksperimenter og argumenter over måling og areal til flytninger, tegning og symmetriske mønstre. Den såkaldte stofdidaktik, der er knyttet til bogens faglige emner, findes i særlige kapitler, mens det fagdidaktiske stof, der er fælles for al matematikundervisning, skal søges i to andre bøger i systemet: Fagdidaktikken findes i Delta, og bogen My dækker elever med særlige behov.
Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Bogen er en oversættelse af den norske lærebog i fysiologi for medicinstuderende. Oversættelsen er tilrettet det danske medicinstudie med hjælp fra tre centrale undervisere, der repræsenterer hvert sit universitet, og den er derfor, med passende supplement, et godt alternativ til de engelsksprogede lærebøger. Forståelse af normalfysiologien danner grundlaget for at forstå udviklingen af sygdom og mulig behandling heraf, og teksten har hele tiden den kliniske relevans for øje. Teksten støttes af et væld af pædagogiske stregtegninger i farver.
Denne lærebog er p.t. udsolgt. 4. udgave er under udarbejdelse og udkommer primo juni 2011. 3. UDGAVEN FÅS SOM E-BOG. International markedsføring 3. udgave er specielt udarbejdet til undervisning i markedsføring på KVU-niveau. Lærebogsmaterialet er i overensstemmelse med studieordning og fagplan for faget international handel ved uddannelsen Markedsføringsøkonom og dækker pensum for samtlige 3 semestre. Bogen er desuden særdeles velegnet ved følgende KVU-er: Finansøkonom, Serviceøkonom og Multimediedesigner. Lærebogsmaterialet er også særdeles velegnet ved undervisning ved Akademiuddannelserne.
Menneskets fysiologi gennemgås både med hensyn til hvile og til fysisk aktivitet og er her opdateret i overensstemmelse med de nyeste forskningsresultater. Vægtningen i de forskellige afsnit er lagt med særlig henblik på de uddannelser, den henvender sig til: bl.a. fysioterapi, ergoterapi, idræt og afspændingspædagogik. Men bogen kan også med fordel læses af enhver inden for de sundhedsfaglige områder - fx medicin- og sygeplejestuderende - som har brug for større indsigt i samspillet mellem kroppens forskellige funktioner i hvile og under arbejde.
Steinar Hunskårs store nordiske standardværk i almen medicin udkommer nu i en bearbejdet dansk version.Bearbejdelsen til danske forhold med bl.a. beskrivelse af dansk lovgivning og organisering samt dansk talmateriale er varetaget af en gruppe af 6 fagkonsulenter, der repræsenterer alle fire medicinske fakulteter i Danmark og DSAM.Bogens har tre primære fokusområder• Almen praksis’ rolle, funktion og arbejdsopgaver i det danske sundhedsvæsen• Diagnostisk strategi ud fra en symptomorientret tilgang til patienterne og deres aktuelle livsomstændigheder• Systematisk gennemgang af relevant viden i almen praksis om sygdomme i kroppens forskellige organsystemer.Bogen kan i høj grad betragtes som en dannelsesbog for medicinstuderende på bachelordelen, og er samtidig pensumdækkende for faget almen medicin på studiets kandidatdel.Bogen er en uundværlig grundbog under speciallægeuddannelsen i almen medicin og bør findes på reolen i enhver almen praksis. Bogen er ligeledes velegnet som opslagsbog hos fx privatpraktiserende fysioterapeuter og kiropraktorer samt på plejehjem.
"Perspektiver på friluftslivets pædagogik" henvender sig især til vejledere og studerende i friluftsliv. Fokus ligger på de problemer og udfordringer, som man møder i pædagogisk arbejde med friluftsliv – så vel de konkrete didaktisk-metodiske som de mere teoretiske.Pædagogisk arbejde med friluftsliv kan rejse væsentlige spørgsmål, åbne intellektuelle horisonter og lokke til udfordring også på det indre plan. Hovedbudskabet er, at friluftsliv kan lægge grundstenen til en spørgende og undrende livsholdning, og styrke evnen til at sammenholde personlig erfaring med refleksion og søgen efter forståelse. I flere henseender bryder bogen med god tone i den akademiske lærebogstradition. Bogen forsynder sig mod denne tradition. Til gengæld har "Perspektiver på friluftslivets pædagogik" en dybde, der overskrider den fremherskende konkurrencestats-diskurs og fastholder menneskets ret til dannelse – dvs. evnen til selvstændig handling, tænkning og refleksion – som et væsentligt ved den personlige udvikling.
Epidemiologi og evidens er tænkt som lærebog til introduktionskurser i epidemiologi ved de videregående sundhedsuddannelser, herunder bl.a. medicin, sygepleje, ergo- og fysioterapi.Bogens teoridannelse er i vid udstrækning bygget op omkring illustrative eksempler. Det er en nyskabelse i forhold til de fleste eksisterende lærebøger i feltet, og det har den klare fordel at læseren undgår at blive trukket rundt i teoretisk-matematiske generaliseringer, inden han når til den konkrete anvendelse af epidemiologisk metode.Eksemplerne følges op med en kort beskrivelse af variationer eller afvigelser fra det generelle eksempel, og formler til beregning af de relevante parametre er samlet i en overskuelig boks i slutningen af hvert afsnit.Bogens formål er at sætte læseren i stand til at fortolke de resultater, man møder, og vægten ligger på kritisk læsning fremfor beregningsfærdigheder. Bogen indeholder præcis den information man har brug for, når man som kliniker vil vurdere en videnskabelig artikel med epidemiologisk-statistiske briller, og den giver et vældig godt udgangspunkt for senere kurser i videnskabsteori. Med andre ord en god og tidssvarende lærebog.
Intensiv Medicin er den første intensivlærebog på dansk og dækker bredt det komplekse arbejdsfelt på intensivafdelingen. Den bygger på den succesfulde svenske lærebog, som er blevet opdateret og bearbejdet til danske forhold af danske eksperter med specifik viden indenfor området.
Konflikthåndtering for politifolk er særligt rettet mod politiuddannelsen, da den beskæftiger sig med den operative del af politiets arbejde. Bogen er en lærebog i det ikke-voldelige konfliktarbejde, og den præsenterer derfor forskellige redskaber, som kan bruges i konfliktsituationer. Bogen kan også anbefales til alle, der gerne vil have et indblik i, hvordan politiet forsøger at løse de konflikter, som de bliver stillet overfor i deres daglige arbejde.
I anledning af den seneste reform aflæreruddannelsen er Matematik for lærerstuderende nu blevet målrettet de nye krav. Geometri 1.-6. klasse præsenterer fagligt og fagdidaktisk materiale samt tilhørende arbejdsopgaver svarende til ét modul efter LU13. De I anledning af den seneste reform aflæreruddannelsen er Matematik for lærerstuderende nu blevet målrettet de nye krav. matematikfaglige emner strækker sig fra geometriske eksperimenter og argumenter over måling og areal til flytninger, tegning og symmetriske mønstre. Den såkaldte stofdidaktik, der er knyttet til bogens faglige emner, findes i særlige kapitler, mens det fagdidaktiske stof, der er fælles for al matematikundervisning, skal søges i to andre bøger i systemet: Fagdidaktikken findes i Delta, og bogen My dækker elever med særlige behov.
Matematik for lærerstuderende er et lærebogssystem til den nye læreruddannelse i matematik. Systemet består af i alt seks bøger, der hedder y (Ypsilon) 1 og 2, ε (Epsilon), ω (Omega), δ (Delta) og μ (My). Tilsammen udgør bøgerne et ambitiøst forsøg på at sammentænke de faglige aspekter af læreruddannelsen med de mere professionsrettede. Derved giver bøgerne de lærerstuderende mulighed for at skabe sig et solidt grundlag for at undervise i matematik på 1.-10. klassetrin. Alle bøgerne i systemet er opmærksomme på elevernes forskellighed. Men i My fokuseres specielt på, hvad der kendetegner elever med særlige behov i matematik og giver forslag til mulige tiltag i den forbindelse. Bogen opdeler disse elever i tre kategorier, der behandles i hvert sit kapitel: Elever i matematikvanskeligheder, dygtige elever med behov for ekstra udfordringer i matematik og endelig et kapitel om tosprogede elever. Således dækker bogen centrale emner for linjefagene matematik og specialpædagogik.Selv om My sigter på de særlige elever, så vil undervisningen af dem i stort omfang bygge på viden om god matematikundervisning, som den er fremstillet i systemets øvrige bøger. Denne anden udgave er, på grund af den hurtige udvikling på feltet, fordoblet rent omfangsmæssigt i forhold til førsteudgaven fra 2009 og referencerne er ført up to date, altså til 2012. Bogen henvender sig til lærerstuderende i matematik og i specialpædagogik samt til matematiklærere og lærere i øvrigt med interesse for børn med særlige behov i matematik.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.