Udvidet returret til d. 31. januar 2025

International Markedsføring - cases og opgaver - Bog

Bag om International Markedsføring - cases og opgaver

Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771540215
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 303
  • Udgivet:
  • 1. juli 2016
  • Udgave:
  • 5
  • Størrelse:
  • 174x246x16 mm.
  • Vægt:
  • 590 g.
  • 2-4 uger.
  • 14. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af International Markedsføring - cases og opgaver

Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Brugerbedømmelser af International Markedsføring - cases og opgaver



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.