Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføringkan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse• Servicebeviset• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints• Drift og implementering af serviceydelser
I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser og viser, hvordan man oparbejder nye markeder, skaber vækst og gør medarbejderne i stand til at handle.Virksomheders ledere og chefer får hjælp til at skabe succes i brancher, der er præget af høj konkurrence. De skal skille sig ud fra mængden og fra markedets ofte identiske produktog serviceudbud. Virksomhederne skal være unikke på et marked, der kun belønner et prisfald eller en stigning i kvalitet, og virksomhedernes fokus skal flyttes væk fra konkurrenterne.Gennem indsigt i den menneskelige psykologi udvikler forfatterne en model til at skifte fra et rødt konkurrencefyldt ocean til et blåt ocean uden konkurrenter. For det første skal man sætte det rigtige hold. Herefter skal man ved hjælp af bogens værktøjer dentificere virksomhedens nuværende marked og dens vækstpotentiale. Dernæst gentænke markedets afgrænsning og til sidst gennemføre et blue ocean-skift.
Funding er en jungle! Sådan lyder det fra den unge entreprenør og iværksætter Rasmus Madsen, der med bogen “Pitch Deck” vil forsøge at hjælpe andre på vej med økonomiske overvejelser. Forinden Rasmus selv startede ud som selvstændig, kunne de i hans virksomhed eManager ikke finde hoved og hale i, hvordan de skulle søge deres første investering og kunne dengang godt have brugt den viden han nu besidder. Derfor har Rasmus nu skrevet den komplette manuel til dig, som netop skal ud og søge funding. Bogen indeholder alt det materiale fra deres eget pitch deck og en optagelse fra et event og yderligere en detaljeret beskrivelse af hele processen - og endda med overvejelser om, hvad de havde gjort anderledes den dag i dag.Bogen bygger altså 1:1 på eManagers erfaring, hvor de både har rejst 1 mio DKK, men også misset en kapitalrunde på hele 4,5 mio DKK. Med forord af Lars Tvede samt en udtalelse af Martin Thorborg er “Pitch Deck” den helt perfekte bog til iværksættere, der skal ud og søge funding for første gang. Ifølge Rasmus Madsen har man allermest gavn af bogen, hvis man er på bar bund vedrørende alt fra, hvordan man skal udarbejde et pitch deck, til hvordan man griber hele funding situationen an. Og hvis det er tilfældet lover Rasmus, at han kan hjælpe dig godt på vej!
Beskrivelse: ’Det lille skridt’ er bogen til dig, som enten gerne vil i gang med iværksætteri - eller have succes som iværksætter med dit nuværende projekt. Bogen anbefales af dygtige iværksættere (herunder Martin Thorborg) samt mange andre af de 2.300+ læsere.Forfatteren, Rasmus Madsen, udtaler følgende om bogen:"jeg var træt af at læse bøger fra iværksættere, som solgte deres virksomheder for 10 år siden. Ingen af dem kan huske tankerne og problemstillingerne, som opstod helt i starten. Derfor valgte jeg at skrive en bog, mens jeg endnu var ved at starte mit iværksættereventyr op. Sagt med andre ord har jeg ganske enkelt skrevet den bog, som jeg selv ønskede mig, da jeg var yngre!"Bogen er bygget op som en rigtig lærebog, der tager dig igennem alle de vigtige faser, når du skal starte din egen virksomhed. Hele vejen igennem bogen er der konkrete eksempler fra Rasmus’ egne projekter, projekter fra hans netværk samt eksempler på, hvad udenlandske virksomheder har gjort. Sagt med andre ord er ’Det lille skridt’ den første rigtige praktiske iværksætterbogMens du læser bogen, er der opgaver, du kan løse i slutningen af hvert kapitel, der gør forståelsen bedre. Enten for din egen virksomhed eller for en case-virksomhed. Hvis du gerne vil lave en forretningsplan til din egen virksomhed, indeholder det afsluttende kapitel hjælp til udarbejdelsen af denne. Bogen indeholder desuden flere af forfatterens egne forretningsplaner som inspiration.’Det lille skridt’ er skrevet på et ung og meget forståeligt sprog og er et must have for nye iværksættere samt en perfekt opslagsbog til iværksættere, som har været i gang nogle år.Rasmus har desuden startet flere projekter, som både har indebåret succes og fiasko. Fælles for dem alle er, at de har givet værdifuld læring. Senest har han været med til at sælge den danske succes, Dinero, for over 148 mio NOK.
Kan du blive en endnu bedre sælger?Svaret er et rungende ja! Hvis du vil. Glem for et øjeblik alt om salgsværktøjer og adfærd,og tag med bogen på en rejse ind i dig selv.Herinde finder du det, der kan gøre dig til morgendagens vinder .Her har du de egenskaber, du bruger til at sælge.Her er både årsagerne til dine succeser,og når du desværre taber.Kan du forestille dig, hvad der sker, når du gør noget ved dette?Du bliver en endnu bedre sælgerI bogen finder du:En grundig trin-for-trin salgsproces, du kan bruge med det samme.12 spændende salgscases med læring og indsigtFølg 7 sælgere, der rejser ind i sig selv,får ny indsigt og udvikler sig markant .Og endelig en unik udviklings Guide med gode råd til,hvordan du bliver endnu bedre. ”Mange bøger læses ikke til ende. Det fortjener denne bog Brug den, skriv noter i den, hiv sider ud du skal bruge, køb flere eksemplarer og del med andre, som også vil nyde godt af at vokse og udvikle sig” Direktør Peter Hindkjær, Salesforce1.
Endelig !! -en hurtig, nem og sjov bog om basal ledelse.Hvis du vil nå op på øverste trin på lederstigen (med andre ord: .... Hvis du vil ha fat i honningen), så følg PlysManglende forståelse af grundlæggende ledelse giver ofte store udfordringer i selv de mest succesrige virksomheder.Med det for øje bruger ManagementkonsulentRoger E. Allen de elskede Peter Plys historier og figurer til at illustrere vigtige forretningsprincipper, såsom etablering af klare mål og stærkt lederskab, behovet for nøjagtige oplysninger og andre forsømte aspekter af forsigtig forvaltning.Denne bestseller giver læseren en fantastisk, skæv, enkel og inspirerende tilgang til ledelsesmæssige problemstillinger, som kombineres med humoristiske sammenligninger og retorik fra den klassiske børnebog.Peter Plys om ledelse er et "must-read" for alle, der søger en ny, men også alternativ inspiration om ledelsesudvikling.Ved at bruge Peter Plys og hans venners oplevelser og historier til at illustrere emner som målformulering, personaleudvikling, nødvendigheden af præcis information og god kommunikation, præsenteres læseren for grundlæggende ledelsesfunktioner på en overbevisende og fængslende måde. En velskrevet og underholdende international bestseller, der helt gør op med japansk ledelsesform, MBA-guruer m.m.
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder er en håndbog i kundeorientering med fokus på mindset, strategi, ledelse & performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Ikke alene har vi et bud på løsningen til at forhindre et fejlslået CRM-projekt. Værktøjskassen kan også anvendes på de mange digitaliseringsprojekter som kommer de kommende år.Vi har udviklet på den populære Business Model Canvas og gjort den tidssvarende. Vi udfordrer de forskellige kundetilfredshedsmålinger og NPS vanetænkningen.Vi lukker definitivt ned for AIDA modellen og præsentere en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system og med kundeværdi med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.Vi ser på den nye loyalitetsmodel, og på segmenteringsmodeller.Vi advarer mod at anvende personas og kommer naturligvis med opskriften på hvordan man gør det rigtige rigtigt.Det starter med dig som leder/beslutningstager/influencer og medarbejder. Er du klar til at udvikle, forandre og forankre?Professor Torsten Ringberg, CBS, Lektor Pernille Rydèn, DTU og Christian Daugaard, Nordisk SoMe Lead, BCG, er gæsteskribenter.
I'm not going to lie to you: running an in-house marketing department is hard. I have been there before. The chaos at the start of a project, the disarray of dealing with agencies, the anxiety of a looming deadline. It's stressful, hectic, and complex.But what if I told you that things don't have to be this way? What if there was a way to bring order to the chaos? That's exactly what in-housing can help you with. By taking control of your company's content creating, social media activation and bringing essential tasks in-house, you can effectively transform the way you run your marketing activities.For the last 15 years, I've been helping organisations setting up their in-house SoMe, content, branding, and marketing teams. Building an in-house creative agency can seem like a Herculean task. It is certainly not a short or one-time process. You have to approach it like an entrepreneurial venture - find great employees, create a culture where they can thrive, and watch the results pour in.This book will give you an understanding of what goes into building an internal marketing department; what you need in terms of roles and skills and how to structure your work. By understanding the in-house model, hiring the right people, and adopting best practices, you can speed up your workflow and gain a more agile approach to your marketing. It's fair to say that though you most likely will save you money by in-housing your marketing activities, this should not be the goal. The main reason to in-house should be to get better control of your campaigns, assets and workflows. And to get the speed and agility, you need in today's world of marketing.That is what this book is all about.You will find the ideas to create and manage your own in-house setup, tested process, step-by-step guides outlined in the book. They are easy to follow, despite being the result of more that a decade of experience and research. The process is designed to minimise your risk of failure are coupled with the inspiring stories. So if you've ever thought about what it would be like to bring in more of your marketing activities from your creative agencies-this book is for you.
Hvad skal der til for at holde på mine kunder?– Gode kundeoplevelser!Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er grobunden for en kundeorienteret forretning skabt. Det handler denne lille bog om, som er skrevet af Tomas Lykke, partner hos H&B og ekspert inden for kundeorientering. Bogen præsenterer dig for et simplificeret, men relaterbart univers, i form af kaffebaren ALBERTS. Den loyale medarbejder Benny er historiens fortæller, og gennem hans øjne får du inspiration og ideer til, hvordan du og dine kolleger, ledere og medarbejdere i fællesskab kan arbejde med kundeorientering i jeres virksomhed.Bogen henvender sig til alle medarbejdere og ledere i virksomheder, hvor kunden er central for virksomhedens fortsatte vækst. Bogen er letlæst, og kan anvendes til inspiration og provokation, når virksomheden vil videre i arbejdet med forbedring af kundeoplevelsen.
Skab sit eget unikke personlige brand, og brug det til at få succes i jobbet og igennem hele karrieren. Bogen handler om personlig ledelse, branding og kommunikation. Den beskriver personlig branding som et socialt og individuelt fænomen i tiden, et centralt begreb i personlig ledelse og udvikling, samt en professionel disciplin med henblik på at definere, iscenesætte, kommunikere og lede sit brand. Bogen bygger bl.a. på forfatterens 101 personlige samtaler med forskellige danskere over 2 1/2 år, heriblandt med en række kendte erhvervsledere, politikere, kultur- og mediepersonligheder, kunstnere, musikere, forfattere, idrætsfolk og mange andre. Forfatterens hovedbudskaber er bl.a.: 1) Uanset hvem du er, hvad du beskæftiger dig med, samt hvor du er og på vej hen i din karriere, har du allerede et brand. Det er i spil lige nu, alle vegne og i alle relationer. Praktisk talt alt om og ved dig kommunikerer. Både din faglighed og personlighed. Alt hvad du siger, syner og gør. Dit brand er lige netop det, som andre tænker, mener og siger om dig, og den, som de hver især kender og husker dig for. Dit brand er de indtryk, du sætter, og de aftryk, du efterlader.2) Dit brand er i spil lige nu, i alle relationer og alle vegne – i dit job og igennem hele karrieren. Dit brand kan styrke dig og øge din værdi, men det kan omvendt også svække eller måske ligefrem bremse dig. Vil du selv tage ansvar for at skabe og få succes med dit unikke brand, eller tør du overlade noget så vigtigt til andre? Sat på spidsen: Vil du være hoved eller hale?3) Din rejse i personlig branding starter inden i dig selv. Du skal vælge din unikke vej. Den vej, du er mest tryg ved, og hvor du bedst kan være dig selv og i balance. Du skal sætte din person før dit brand. Du skal ikke kun blive noget, men også være nogen. Først når du vil og har det, skal du vise det. Ved at træde ind og brænde igennem på de forskellige scener i dit arbejdsliv.
Rethinking the traditional sales team to grow sales, efficiency & employee engagementMore salespeople report feeling burned out and fewer than ever able to meet their targets, as the complexity of selling grows in the new business-to-business environment. For sales leaders, continuing to pile on new requirements at the level of the individual sales rep is not a sustainable way forward and a different approach is required to grow sales, efficiency & employee engagement.From selling as an individual discipline to one being done by teams of different specialists collaborating to win. Through real life cases, research and decision tools, Teams That Sell shows business, commercial & sales leaders how to:– Design more effective sales teams to handle the more complex challenge of selling in today’s B2B environment.– Decide which type of sales team is different business contexts and types of selling.– Build and manage high performing sales teams with different types of specialist collaborating to sell.– Succeed with the transformation from groups of individuals to teams that sellFootball teams with only strikers may score the occasional goal, but teams with collaborating specialists win games and championships.Sales individuals can sell, but on a team with people that complement each other they excel. ”Teams That Sell lays out a blueprint for how commercial leaders organize around one of the main developments we saw during my time at Sales Performance International and are still seeing today. The need for greater collaboration to succeed with sales. Selling is growing in complexity and difficult things are better solved by working together than working alone”.Jürgen HeymanFormer CEO & Executive Chairman Sales Performance International (SPI)”Teams That Sell is about why more companies like ours are making selling a team effort, instead of being done by individuals working individually. It is not that our sales engineers can’t do it alone. It’s about how they can do it better as part of a team with different types of roles that complement each other, to make the whole greater than the sum of its individual parts”.Tim PaymasterCCO Ellab Validation & Monitoring Solutions”Teams That Sell explains in simple and practical terms what those of us that have worked as leaders in high complexity sales have known for years; Selling is best done by people who complement each other rather than individuals. For sales leaders in need of an organizational blueprint that fits today’s selling environment, this is the book to read”.Claus IpsenSales Director Randstad and former Director, Solution Sales at ISS A/S
In The Power of Value Selling: The Gold Standard to Drive Revenue and Create Customers for Life, accomplished sales leader and trainer Julie Thomas delivers a fresh and engaging perspective on how salespeople can adopt a customer-centric approach when selling to contemporary buyers. In the book, you'll discover a process that turns you into the trusted business advisor that buyers crave in unpredictable business environments. It's an actionable guide to better business conversations--the kind that build trust, forge human-to-human connections, and enable sellers to compete on value instead of price. The author explains the concept of value in modern sales, helping you to create winnable opportunities that result in premium pricing. You'll learn to make it easy for buyers to buy, sell to the C-suite, negotiate on value, close more business, expand your footprint, generate renewal sales year after year, and uncover additional buyer needs that will unlock new opportunities for more sales. The Power of Value Selling explains why how you sell is just as important as what you sell. You'll discover how to build credibility and rapport with your buyers, how to earn valuable time on their calendars, how to uncover business problems worth solving, and strategies to eliminate chances for buyers to delay or defer decisions. The Power of Value Selling is a comprehensive guide to a simple and powerful framework that accelerates sales, regardless of your product, service, or industry. It's an essential resource for both sales veterans and early-career sellers who want to keep things simple while driving real results in intensely competitive and challenging markets. For more, visit valueselling.com today.
90% af deltagerne i MØUS* (mødelederundersøgelse) mener, at de spilder deres tid på at deltage i møder, der ikke giver nok resultater. Et vanvittigt højt tal.Vil du ændre på det faktum, så er denne praktiske håndbog i mødeledelse uundværlig.Guuud, har vi møde i dag…? viser dig, hvordan du forbereder og eksekverer møder, så de går fra at være spild af tid til at være værdiskabende.Du kan ikke undgå at effektivisere dine møder, når du følger anvisningerne i bogen.Du får inspiration, metoder og øvelser – kort sagt input til, hvordan du:*forbereder dig – praktisk og personligt*øger din gennemslagskraft*involverer og aktiverer dine møde-/workshopdeltagere*driver mødet til alles (nej, de flestes) tilfredshed *evaluerer og uddrager læring *ændrer mødekulturenGuuud, har vi møde i dag…? indeholder også en 8-trins metode til at omlægge og forbedre en eksisterende –og måske dysfunktionel – mødekultur.Bogen er en schweizerkniv fuld af modeller, grafikker og tjeklister, som du dels kan lade dig inspirere af, dels anvende i praksis, når du skal forberede dig.*Bogens tal og anbefalinger stammer fra og understøttes af en mødelederundersøgelse (MØUS), som Helle Dyrby Høy og Therese Waltersdorff har foretaget. 409 respondenter bidrog til undersøgelsens resultater, som giver værdifuld indsigt i, hvor skoen trykker rundt om i danske virksomheder og organisationer.FÅES OGSÅ PÅ ENGELSK MED TITLEN OH, CRAP! IS THAT MEETING TODAY...?---Shafik Tawadros | Vice President | Submission and Labelling | NOVO NORDISK A/S:"En yderst relevant og brugbar værktøjskasse - i øjenhøjde, og i et sprog, der er til at forstå". ---Marie Mynster Mardahl | Head of People & Development and Internal Communication | ØRSTED A/S: "Helle og Therese har begået en praktisk, nemt anvendelig bog om mødeledelse, der indeholder en masse gode tips til at optimere vores mødekultur - og ikke mindst sikre bedre værdi i forhold til udbyttet af (de mange) møder.Bogen er fuld af gode pointer og indsigter, og jeg kan rigtig godt lide, at den også baserer sig på data.Især er jeg vild med det praktiske format, spiralryggen og det lækre layout, der sikrer, at det er en bog, der vil blive flittigt benyttet og ikke blot står og samler støv i bogreolen..." ---Martin Haugaard Petersen | Trade Marketingchef | Royal Unibrew "Her under Corona-tiden har jeg haft mulighed for at læse "Guuud, har vi møde i dag...?" - en håndbog i bevist mødeledelse. Bogen er dejligt inspirerende og et fantastisk opslagsværk til forbedringer i hverdagen. Jeg vil fremover dele bogen med mine kolleger, så mon ikke der er flere, der begynder at bruge modellerne. Godt håndværk! "OMTALT I DAGBLADET BØRSEN, JYLLANDS-POSTEN, TV2 NEWS&CO SAMT ERHVERV KØBENHAVN.
Bogen er ledelseshåndbog i arbejdet med kunder der sætter scenen i forhold strategi og giver en række konkrete værktøjer til arbejdet med kunder.Bogen indeholder en lang række cases fx Matas, Scandlines, Pandora, Ekstra Bladet, Synoptik og Børns Vilkår.Forbrugerne forandrer sig hurtigere end nogensinde Gentagne kriser skaber, udvikler og udfordre forretningsmodeller. Disruption og domino disruption skaber behov for nye forretningsmodeller. Det kræver ikke alene indsigt men også evnen til at interagere målrettet, relevant og personaliseret. Forbrugernes mindset og adfærd sætter scenen for muligheder for vækst.Hjernen er ofte den største udfordring. Ledere og medarbejdere er udsat for den kognitive bias der kendes som False Consensus Effect (FCE) Forskning peger på at +70% af marketingfolk projicerer deres personlige præferencer på forbrugerne. Derfor bør man starte med at identificere sit eget mindset, dine kollegaers og kundernes. Så taler I ikke ubevidst forbi hinanden!Kunstig intelligens (AI) AI strategi og værktøjer er på vej til at blive en nøglefunktion i virksomhederne. Ikke alene er det muligt at øge produktiviteten, gennem at automatisere og effektivisere opgaver men også kvaliteten af interaktionen med kunder og interessenter kan forøges. Dette sker gennem at analysere kundedata og dermed give indsigt, der kan forbedre og udvikle kundeoplevelsen og dermed øge kundens livstidsværdi.Kundeoplevelse (CX) er en kritisk faktor i virksomhederne. Derfor skal der endnu mere fokus på kundens rejse og ikke kunderejsen! Friktionspunkter skal måles, deres finansielle effekt skal identificeres og tilpasses så der skabes positive interaktioner mellem virksomheder og kunder. De rigtige CX-strategier kan øge kundetilfredsheden, loyaliteten og fastholdelsen og dermed sikre den optimale virkningsgrad af ressourceanvendelsen.Data er fundamentet der gør det muligt at skabe kundeindsigt. Dette sker gennem at indsamle, analysere, dele indsigter på tværs af virksomheden og dernæst anvende indsigter til en proaktiv, målrettet, relevant og personlig interaktion med kunderne. Data kvaliteten er en afgørende faktor for succes. Livet er for kort til snottet og beskidt data! Og det er dyrt at starte et projekt uden at kvaliteten er i orden. En anden udfordring er tilgængeligheden til data. Alt for ofte ligger data i siloer. Det er et symptom på at virksomheden ikke har en strategisk forandring af data.CRM starter med en kundestrategi der giver et 360 graders kundesyn og understøttes af en række systemer der skaber en gensidigværdi skabelse mellem kunde og virksomhed. Erfaringerne de sidste 25 år og deltagelse i mere end 100 projekter viser at der er ofte store udfordringer med at opnå en acceptabel virkningsgrad. Forskningen gennem de sidste 25 år bekræfter dette og vi ser op til 70% af projekterne der fejler! En anden udfordring i en manglende strategi kan være at der arbejdes med forskellige software løsninger i de respektive afdelinger, fx CRM i salg og CDP i marketing. Resultatet er ikke altid særligt godt i forhold til en virkningsgrad betragtning.Det starter og slutter med ledelsen. Afklaring af mindset, formulering og implementering af kundestrategien, identificeringen af kundens rejse (CX) (bemærk at der ikke står kunderejsen!), kundens potentiale i opnået/oplevet værdi sammenholdt med virksomhedens finansielle værdi og ikke mindet de rigtige og relevante performance mål/målinger.Bogen giver derfor en række værktøjer og råd til arbejdet med kunder og andre interessenter. Hvad enten det handler om af finde, vinde, udvikle, fastholde og genvinde profitable kunder (interessenter) er der en lang række konkret værktøjer baseret på erfaringer og resultater fra forskningen.CRM 7.0 er den seneste udgave af en række populære håndbøger om kundeinteraktionshåndtering fra strateg til systemer. Den første bog udkom 1999 og blev solgt i mere end 50.000 eksemplarer og var med til at sætte nye standarder for CRM. Siden er det blevet til 14 bøger. Den seneste bog CRM 5.0 udkom i 2020-2022 (3.oplag) På blot få år er der unægtelig sket meget på markedet. Derfor er der brug for nye tilgange til kunder og marked.
Er du altid top-engageret og top-motiveret, når du skal præsentere?Hvis ikke, så ligner du de fleste andre mennesker. 75% af os bryder os ikke om at tale foran andre, enten fordi vi er bange for at virke kedelige, sige noget dumt eller blive nervøse.Gennem teknikker indenfor retorik, storytelling og kropssprog viser kommunikationstræner Lise Hansen dig, hvordan du kan bruge stemme, kropssprog og nærvær til at styrke din gennemslagskraft, når du præsenterer. Bliv mester i at håndtere nerver, i at forberede dig og i at opbygge dit budskab, så det giver dig størst mulig påvirkningskraft. Grib publikums opmærksomhed med spændende indledninger og efterlad et stærkt indtryk med kraftfulde afslutninger.Hver en side i denne bog er spækket med praktiske teknikker og indsigt, som vil styrke din evne til at levere professionelle præsentationer effektivt og overbevisende – hver gang. Uanset hvad emnet er.Med bogen ”Professionelle Præsentationer” i hånden lærer du at blive den taler, du altid har ønsket at være.Om forfatterenLISE HANSEN har en kandidatgrad i Interpersonel Kommunikation. Passionen for kommunikation og interaktion mellem mennesker har altid optaget hende.Hun har en udpræget forståelse for signalværdier i budskaber og deres effekt i både det sagte og det usagte. Hendes store ekspertise i public speaking og kommunikationstræning til erhvervslivet har været et naturligt afsæt for hendes soloselvstændige karriere siden 2012.Kunderne er politikere, ministerier, kommuner og virksomheder som Pfizer, Novo Nordisk, Lantmännen, MSD, Grundfos, Novozymes og Tryg.
In "The Multiproject Manager's Playbook: Strategies for Simultaneous Success," Jordan E. Philips delves into the foundational strategies essential for managing multiple projects. Philips outlines the critical importance of prioritization, strategic planning, and effective delegation, setting the stage for a successful multiproject management journey.The book further explores the practical applications of these strategies, highlighting innovative tools and methodologies that facilitate seamless project execution. Philips emphasizes agile practices and technological solutions that enhance team collaboration and stakeholder engagement, ensuring projects remain on track and within scope.Concluding with real-world case studies, Philips showcases the tangible outcomes of applying the playbook's principles. These narratives offer invaluable insights into overcoming common challenges in multiproject management, providing readers with a comprehensive understanding of how to navigate the complexities of handling multiple projects simultaneously, achieving success through informed decision-making and strategic foresight.
Hver gang der startes en ny virksomhed, startes der også en ny salgsorganisation.Den rette tilgang er forskellen på succes og fiasko, men hvordan vælger man rigtigt, og hvordan undgår man alle faldgruberne? I SALGSLEDEREN tager salgsdirektør Morten Eschen dig med på rejsen, når han opbygger salgsorganisationen i et nyt teleselskab.Det er en praktisk introduktion, der gennemgår alt fra udregning af pris per salg, produktivitet, performance management og ledelse af nye generationer. Det er en lettilgængelig håndbog, der kan benyttes, hvad enten du skal skabe en salgsorganisation fra bunden, skalere en salgsorganisation til at blive større eller drifte og vedligeholde en eksisterende salgsorganisation.Om forfatterenMorten Eschen har 15 års erfaring som salgsleder i C25-virksomheder og startups. I bogen deler han ud af sine erfaringer med at starte, udvikle og drifte salgsorganisationer.
Best-practices resource for sales training to improve selling team skills and revenue generation for corporate and entrepreneurial leadership. Creative and effective tactics for dealing with objections, increasing questioning skill effectiveness, managing emotional intelligence to deal with rejection and much, much more.
What if the most effective sales strategy had nothing to do with selling?You've probably heard the commonsense tips and tactics:Always be closing. Don't let them off the hook. Never take "no" for an answer.After years of success in sales, you're everything a salesperson "should" be. You're assertive, action-oriented, and relentless in the face of resistance. You've mastered the art of stuffing your personality into a persona. Never mind that it's uncomfortable. Forget you're always stressed. And don't focus on the fact you don't like who you've become.JUST KIDDING! Of course, this matters, because you matter. Your superpower is the fact you're different, unique, and not a robot-despite technology trying to convince you otherwise.Author Will Richardson, a guy who used to tie himself in knots-trying to become someone he wasn't-understands how you feel. This was his modus operandi until he discovered a brand-new way that opened up a brand-new world.Timely, honest, and clarifying, More Money, More Fun empowers you to:Unlearn everything you thought you knew, so you can leverage your talentAbandon pushy tactics in favor of intentionally listening to clientsTap into empathy and authentic curiosity so people feel heard, valued, and understood.Are you ready to take your sales to the next level and be happier doing it?Stop following the rules, start trusting your voice, and discover how to sell without "selling."Will Richardson has been in sales since 2000, but only as a top performer since 2010. In the beginning, he followed all the rules. It wasn't until he broke them that he found true success. Today, he ranks in the top 5 percent in his industry.Will is a prolific public speaker and world traveler and has been known to jump out of planes (with a parachute). His two podcasts have been downloaded over a million times.Connect at MoreMoneyMoreFunBook.com
A book for all true salespeople who want to tackle the new global changes and enhance greater sales with less stress.Selling today has gone through profound changes in the past 3 years, culminating in new changes in methods and company employee arrangements. This book brings together the changes to selling post pandemic and lays out the new approaches to selling under what have been difficult circumstances for all sales professionals.
Transform Sales Teams to Boost GrowthClosing deals requires deeply understanding buyer needs, values and preferences. But when sales processes stay internally focused, relevance and relationships suffer.In The Customer Centric Sales Process, you'll discover a clear framework for aligning every sales interaction to the buyer's journey, winning loyalty and accelerating growth. Learn to:Map complete customer journeys to identify opportunities to deliver valueStructure sales processes on buyer personas and purchase behaviorsGather contextual insights to personalize messaging and presentationsInnovate questioning techniques focused on identifying unseen customer problemsCalculate the ROI of improving customer experience in the sales processContinually refresh strategies based on changing customer expectationsFoster enduring customer centricity and adaptability across sales teamsIf your sales conversations feel one-sided and teams struggle to articulate true value, this guide is for you.Apply its research-backed approaches to transform engagement, retention and expansion. With rigorous customer alignment, you'll build trust, differentiate completely and convert more prospects to satisfied lifetime buyers.Start capturing growth by placing customers at the core of every sales interaction!
A real estate investment trust is a company that owns, and in most cases operates, income-producing real estate. REITs own many types of commercial real estate, ranging from office and apartment buildings to warehouses, hospitals, shopping centers, hotels, and commercial forests.Thinking about purchasing an investment property? Real estate has produced many of the world's wealthiest people, so there are plenty of reasons to think that it is a sound investment. Experts agree, however, that as with any investment, it's better to be well-versed before diving in with hundreds of thousands of dollars.The aim of this book is simple. We depict the key structure of an industry by laying out its key characteristics and points of contention. We believe that armed with this information, analysts can analyze companies in detail, and make informed assumptions about their companies. From this, analysts should be able to identify attractive investment opportunities. This expanded edition will share with you:How To Select Performing REITsHow To Build And Manage A Diversified REIT Portfolio EfficientlyThe Varies Kinds Of Reits (US/Asia) And The Reasons Why You Should Invest In ThemAnd Much More!This book serves as an invaluable resource for beginners and experienced investors alike. Empower yourself with the tools and knowledge to unlock the potential of REIT investments and embark on a path towards financial success.
If you trade your time for money, you will always put a limit on yourself. In this book are 100 ideas and strategies to make the factors of time and money independent of each other - as well as to be financially free. The described methods for passive income thereby range from low to high starting capital, from easy to difficult realization and from slow to fast implementation time. So be warned - the pages inside this book could possibly change your life forever. Provided that you desire a positive change and are willing to start on a journey far away from the comfort zone. Now it all comes down to one question: When does your adventure begin?When does your adventure begin?¿ 100 inventive and proven business ideas¿ Each idea with graphic illustration of the structure¿ Including templates for notes and own ideas¿ Total book length 248 pages
Even if your own products or services are as good as they may be, in most cases they do not sell themselves. To do this, it needs salespeople who can attract prospects and lead through the sales process to the purchase decision.In this book, we go through 25 important stages that guarantee lucrative sales and distribution in both the business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) sectors. Together, we look at the fundamental attitudes and useful skills of top salespeople and how to acquire them yourself to lead even difficult sales conversations and indecisive prospects with ease to the closure of the deal.Are you ready for your own personal sales success?¿ 25 important phases in distribution and sales¿ Each phase with graphic illustration of the structure¿ Includes templates for notes and your own tactics¿ Total book length 216 pages
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.