Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Branded Online Communities. Das Sponsoring von Online Communities aus Perspektive des Markenmanagements - Anna-Sophie Bachmann - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668023727
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 60
  • Udgivet:
  • 11. september 2015
  • Størrelse:
  • 148x210x4 mm.
  • Vægt:
  • 91 g.
  • 2-3 uger.
  • 10. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Branded Online Communities. Das Sponsoring von Online Communities aus Perspektive des Markenmanagements



Find lignende bøger
Bogen Branded Online Communities. Das Sponsoring von Online Communities aus Perspektive des Markenmanagements findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.