Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Cultural Heritage Marketing - Izabella Parowicz - Bog

- A Relationship Marketing Approach to Conservation Services

Bag om Cultural Heritage Marketing

Providing an overview of the marketing principles and tools that pertain to the area of heritage conservation services, this book combines research and practice to offer an alternative to the classical transactional marketing approach.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030002862
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 158
  • Udgivet:
  • 7. november 2018
  • Udgave:
  • 12019
  • Størrelse:
  • 218x156x20 mm.
  • Vægt:
  • 336 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Cultural Heritage Marketing

Providing an overview of the marketing principles and tools that pertain to the area of heritage conservation services, this book combines research and practice to offer an alternative to the classical transactional marketing approach.

Brugerbedømmelser af Cultural Heritage Marketing



Find lignende bøger
Bogen Cultural Heritage Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.