Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Der Einsatz des Aufklebers im Marketing - Ballauff Erik Ballauff - Bog

- Eine empirische und analytische Studie ueber den Aufkleber als Instrument der Werbung und Verkaufsfoerderung

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631441497
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Udgivet:
  • 1. oktober 1991
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 340 g.
  • 2-4 uger.
  • 20. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Der Einsatz des Aufklebers im Marketing



Find lignende bøger
Bogen Der Einsatz des Aufklebers im Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.