Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Digital and Social Media Marketing - Bog

- Emerging Applications and Theoretical Development

Bag om Digital and Social Media Marketing

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030243739
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 339
  • Udgivet:
  • 20. november 2019
  • Udgave:
  • 12020
  • Vægt:
  • 699 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Digital and Social Media Marketing

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing.

Brugerbedømmelser af Digital and Social Media Marketing



Find lignende bøger
Bogen Digital and Social Media Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.