Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Effective Complaint Management - Bernd Stauss - Bog

- The Business Case for Customer Satisfaction

Bag om Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319987040
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 495
  • Udgivet:
  • 18. februar 2019
  • Udgave:
  • 22019
  • Størrelse:
  • 242x166x31 mm.
  • Vægt:
  • 912 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Brugerbedømmelser af Effective Complaint Management



Find lignende bøger
Bogen Effective Complaint Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.