Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context - Yogesh K. Dwivedi - Bog

- A State of the Art Analysis and Future Directions

Bag om Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context

This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319524580
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 138
  • Udgivet:
  • 22. februar 2017
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 160x239x11 mm.
  • Vægt:
  • 260 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 26. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context

This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in marketing.

Brugerbedømmelser af Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context



Find lignende bøger
Bogen Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.