Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Entrepreneurial Marketing and International New Ventures - Bog

- Antecedents, Elements and Outcomes

Bag om Entrepreneurial Marketing and International New Ventures

The book investigates the entrepreneurial marketing (EM) concept within the broader discipline of international entrepreneurship.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367456399
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 196
  • Udgivet:
  • 15. april 2020
  • Størrelse:
  • 237x158x13 mm.
  • Vægt:
  • 440 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Entrepreneurial Marketing and International New Ventures

The book investigates the entrepreneurial marketing (EM) concept within the broader discipline of international entrepreneurship.

Brugerbedømmelser af Entrepreneurial Marketing and International New Ventures



Find lignende bøger
Bogen Entrepreneurial Marketing and International New Ventures findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.