Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Waldemar Pfoertsch

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder
    af Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch & Marian Dingena
    277,95 - 287,95 kr.

    Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed! I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder. Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv. I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man: - udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde - bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk - opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus - må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation. Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg. Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling.

  • af Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch, Uwe Sponholz & mfl.
    1.024,95 kr.

  • - Making a Difference with Strategic Customers
    af Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch & Marian Dingena
    375,95 - 492,95 kr.

    Inspired by a new, transformative era in human and business relations, this book provides a unique perspective on the business transformation that results from the collaboration between suppliers and their strategic customers.

  • - Making the Invisible Visible
    af Philip Kotler & Waldemar Pfoertsch
    492,95 - 627,95 kr.

    An ingredient brand is a component of a product that has its own brand identity. This book explains how ingredient branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing.

  • af Philip Kotler & Waldemar Pfoertsch
    467,95 - 547,95 kr.

    This book is one of the first to probe deeply into the art and science of branding industrial products. It provides the concepts, the theory, and dozens of cases illustrating the successful branding of industrial goods.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.