Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Bag om H2H Marketing

H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors' successful book on H2H Marketing, this book brings foward selected case studies showcasing various aspects of the concept, its fundamental elements, and its implementation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783031223921
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 236
  • Udgivet:
  • 20. juli 2023
  • Udgave:
  • 23001
  • Størrelse:
  • 160x18x241 mm.
  • Vægt:
  • 567 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af H2H Marketing

H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors' successful book on H2H Marketing, this book brings foward selected case studies showcasing various aspects of the concept, its fundamental elements, and its implementation.

Brugerbedømmelser af H2H Marketing



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.