Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Global Advertising in a Global Culture - Thomas H. P. Gould - Bog

Bag om Global Advertising in a Global Culture

Gould explores the commerical and cultural underpinnings of advertising-and how this form of communication is evolving into a platform for change at the individual, social, and even political levels.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780810886438
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 254
  • Udgivet:
  • 16. december 2015
  • Størrelse:
  • 237x161x28 mm.
  • Vægt:
  • 540 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Global Advertising in a Global Culture

Gould explores the commerical and cultural underpinnings of advertising-and how this form of communication is evolving into a platform for change at the individual, social, and even political levels.

Brugerbedømmelser af Global Advertising in a Global Culture



Find lignende bøger
Bogen Global Advertising in a Global Culture findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.