Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Global Brand Management - Laurence Minsky - Bog

- A Guide to Developing, Building & Managing an International Brand

Bag om Global Brand Management

Hone your understanding of international brand management with this textbook, showcasing why it's critical for all brands to develop elasticity and adapt to different territories, audiences and contexts.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789660401
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 3. november 2019
  • Størrelse:
  • 178x250x33 mm.
  • Vægt:
  • 706 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Global Brand Management

Hone your understanding of international brand management with this textbook, showcasing why it's critical for all brands to develop elasticity and adapt to different territories, audiences and contexts.

Brugerbedømmelser af Global Brand Management



Find lignende bøger
Bogen Global Brand Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.