Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Håndbog i CMM for konsulenter - Barnett Pearce - E-bog

Bag om Håndbog i CMM for konsulenter

Håndbog i CMM for konsulenter giver konsulenter, coaches og ledere dynamiske metoder til at hjælpe deres klienter og organisationer til at forstå og håndtere de kommunikationsmønstre, der har skabt de mere og mere komplekse spørgsmål og den gensidige afhængighed, som de (og deres klienter) møder på arbejdspladsen. Bogen slår bro mellem de teoretiske begreber i kommunikationsforståelsen bag Coordinated Management of Meaning (CMM) og de praktiske redskaber i CMM og stiller håndgribelige ressourcer og modeller til rådighed, som kan bruges i mange forskellige organisationsmæssige sammenhænge, fra konfliktløsning mellem enkeltpersoner til kulturforandring i en hel organisation. Bogen er et koncentrat af års forskning og refleksiv praksis med klienter i mange forskellige brancher. Håndbog i CMM for konsulenter tilbyder: • En god begynderbog i CMM’s principper og praksis, herunder redskaber til at udforske meningsskabelse og handlingskoordinering mellem mennesker. • Et detaljeret caseeksempel, som illustrerer anvendelsen af CMM’s indsigter og modeller. Den ledsagende Arbejdsbog i CMM for konsulenter beskriver de otte store modeller, der kan anvendes i konsultationsprocessen. Den ligefremme skrivestil og virkningsfulde tilgang til at designe rådgivende opgaver vil være en støtte for konsulenter, coaches og ledere til at gøre deres arbejde bedre.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788792542243
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 22. august 2011
  • Straks på e-mail.

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Håndbog i CMM for konsulenter

Håndbog i CMM for konsulenter giver konsulenter, coaches og ledere dynamiske metoder til at hjælpe deres klienter og organisationer til at forstå og håndtere de kommunikationsmønstre, der har skabt de mere og mere komplekse spørgsmål og den gensidige afhængighed, som de (og deres klienter) møder på arbejdspladsen.
Bogen slår bro mellem de teoretiske begreber i kommunikationsforståelsen bag Coordinated Management of Meaning (CMM) og de praktiske redskaber i CMM og stiller håndgribelige ressourcer og modeller til rådighed, som kan bruges i mange forskellige organisationsmæssige sammenhænge, fra konfliktløsning mellem enkeltpersoner til kulturforandring i en hel organisation. Bogen er et koncentrat af års forskning og refleksiv praksis med klienter i mange forskellige brancher.
Håndbog i CMM for konsulenter tilbyder:
• En god begynderbog i CMM’s principper og praksis, herunder redskaber til at udforske meningsskabelse og handlingskoordinering mellem mennesker.
• Et detaljeret caseeksempel, som illustrerer anvendelsen af CMM’s indsigter og modeller.
Den ledsagende Arbejdsbog i CMM for konsulenter beskriver de otte store modeller, der kan anvendes i konsultationsprocessen. Den ligefremme skrivestil og virkningsfulde tilgang til at designe rådgivende opgaver vil være en støtte for konsulenter, coaches og ledere til at gøre deres arbejde bedre.

Brugerbedømmelser af Håndbog i CMM for konsulenter



Find lignende bøger
Bogen Håndbog i CMM for konsulenter findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.