Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands - Wilson Ozuem - Bog

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781627347402
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 386
  • Udgivet:
  • 1. december 2019
  • Størrelse:
  • 234x155x29 mm.
  • Vægt:
  • 592 g.
  • 2-3 uger.
  • 12. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands



Find lignende bøger
Bogen Harnessing Omni-Channel Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.