Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Herregud! Det er jo bare kundeservice - Anders Rønnebech Jensen - Bog

Bag om Herregud! Det er jo bare kundeservice

Har du som kundeservicemedarbejder oplevet, at der bliver set ned på dit fag? Har du som kunde oplevet ikke at få den service, du fortjener? Eller har du som leder oplevet, at det er svært at se værdien i kundeservicearbejdet? Alle tre spørgsmål har fulgt mig i de seneste 15 år, hvor jeg i min karriere har arbejdet intensivt med kundeoplevelser, customer experience og kundeservice. Jeg er oprigtigt dødtræt af, at mit fag ikke får den respekt, det fortjener. Og jeg er dødtræt af, at kunder som følge deraf ikke får den service, de fortjener. Men mest af alt irriterer det mig grænseløst, når det skyldes at topledelsen ikke anerkender værdien af det gode servicearbejde. Denne bog er en samling af LinkedIn-artikler plus helt nyt materiale. Den giver dig konkrete metoder og teknikker, der vil kunne professionalisere servicefaget og skabe den respekt og faglighed, som det virkelig fortjener.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788740425697
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 182
  • Udgivet:
  • 29. april 2021
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 200x320x18 mm.
  • Vægt:
  • 400 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Herregud! Det er jo bare kundeservice

Har du som kundeservicemedarbejder oplevet, at der bliver set ned på dit fag? Har du som kunde oplevet ikke at få den service, du fortjener? Eller har du som leder oplevet, at det er svært at se værdien i kundeservicearbejdet?
Alle tre spørgsmål har fulgt mig i de seneste 15 år, hvor jeg i min karriere har arbejdet intensivt med kundeoplevelser, customer experience og kundeservice.
Jeg er oprigtigt dødtræt af, at mit fag ikke får den respekt, det fortjener. Og jeg er dødtræt af, at kunder som følge deraf ikke får den service, de fortjener. Men mest af alt irriterer det mig grænseløst, når det skyldes at topledelsen ikke anerkender værdien af det gode servicearbejde.
Denne bog er en samling af LinkedIn-artikler plus helt nyt materiale. Den giver dig konkrete metoder og teknikker, der vil kunne professionalisere servicefaget og skabe den respekt og faglighed, som det virkelig fortjener.

Brugerbedømmelser af Herregud! Det er jo bare kundeservice



Find lignende bøger
Bogen Herregud! Det er jo bare kundeservice findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.