Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Introduction to Sport Marketing - Aaron C.T. (Loughborough University Smith - Bog

Bag om Introduction to Sport Marketing

Now in a fully revised and updated third edition, Introduction to Sport Marketing is a clear, straightforward and concise introduction to the theory and practice of sport marketing, and the only sport marketing textbook you will ever need.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032489001
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 410
  • Udgivet:
  • 29. marts 2024
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 174x246x0 mm.
  • Vægt:
  • 1200 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Introduction to Sport Marketing

Now in a fully revised and updated third edition, Introduction to Sport Marketing is a clear, straightforward and concise introduction to the theory and practice of sport marketing, and the only sport marketing textbook you will ever need.

Brugerbedømmelser af Introduction to Sport Marketing



Find lignende bøger
Bogen Introduction to Sport Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.