Udvidet returret til d. 31. januar 2023

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation - Ezio Pillon - Bog

Bag om Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet. Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741256788
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 160
  • Udgivet:
  • 22. August 2013
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 172x241x9 mm.
  • Vægt:
  • 310 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 2. December 2022
På lager

Online pris

  • BLACK NOVEMBER

Fordelspris

Beskrivelse af Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet. Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

Forlagets beskrivelse af Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet.
Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet.
Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

Brugerbedømmelser af Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.